• Home
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Nyomtatványok
  • Programok
  • Galéria
  • Híreink
  • Kapcsolat

Aranybárka Egyesület

2483 Gárdony, Móricz Zsigmond utca 33.

E-mail: titkarsag@aranybarka.hu

  

"Nem tehetünk nagy dolgokat, csak kicsiket nagy szeretettel."

                                                                    

                                                    

AKTUÁLIS HÍREINK

Látogatással kapcsolatos információk:

Felhívjuk Tisztelt Látogatóink és Hozzátartozóink figyelmét, hogy 2020.09.08-tól

LÁTOGATÁSI TILALOM

lépett életbe minden intézményünkben, az országos tisztifőorvos rendelkezése alapján.

Kérjük az Önök és Lakóink egészsége érdekében a tilalom betartását.

 Új felvétel

2020.09.01-től intézményeinkbe új felvétel csak a beköltözés napját megelőző 5 napon belüli, 2 db negatív PCR koronavírus teszttel lehetséges!

 

Aranybárka Intézmények – Gyakran Ismételt Kérdések és válaszok

Beköltözés előtti, általános információk

Kérdés: Hogyan lehet bekerülni intézményeinkbe?

Válasz: Kérjük, a Nyomtatványok között megtalálható Elhelyezési kérelem, és a kívánt részleghez (Demens, Pszichiátria) tartozó, kitöltött igazolásokat hiánytalanul kitölteni, aláíratni szíveskedjenek. Ezt követően foglaljon időpontot honlapunkon on-line, esetleg telefonon a választott intézmény (Gárdony, Seregélyes) vezetőjéhez. Tekintettel arra, hogy vegyes profilú intézményként működünk (átlagos idős ellátás, demens részleg, pszichiátriai otthon), a kitöltött nyomtatványok nélkül sajnos nem áll módunkban konkrét tájékoztatást nyújtani.

Kérdés: Van-e férőhely, mennyi a várakozási idő?

Válasz: Férőhelyeink és a várakozási idő döntően a szükségletektől függ. Intézményeinkben az átlagos várakozási idő általában nem haladja meg az 1-2 hónapot, de pontos időpontot minden esetben csak a kitöltött nyomtatványok birtokában, a részleteket egyeztetve tudunk adni.

Kérdés: Hány ágyas szobákkal rendelkeznek az intézmények?

Válasz: Részlegtől függően, 2-3 ágyas fürdőszobás, és fürdőszoba nélküli szobákkal rendelkeznek intézményeink. Egy ágyas elhelyezésre nincs mód.

Kérdés: Van-e egyszeri belépési díj?

Válasz: Intézményeinkben nincs egyszeri belépési díj, csak napi térítési díj.

Kérdés: Mekkora összegű a térítési díj?

Válasz: A napi térítési díj az intézménytől és részlegtől függően 2021. január 1-től 5.100-5.900 Ft közötti.

Kérdés: Mit tartalmaz a térítési díj?

Válasz: A térítési díj tartalmazza a lakhatást, napi 5 x-i étkezést, 24 órás felügyeletet. Nem tartalmazza azonban az egyéni gyógyszerköltséget, és a térítéses szolgáltatások összegét (pedikűr, manikűr, fodrász).

Kérdés: Megtekinthető-e az intézmény beköltözés előtt?

Válasz: Honlapunkon, galériánkban találhatóak képek, ezen túlmenően azonban előzetes megtekintésre nincsen lehetőség. A kitöltött nyomtatványok birtokában, időpontfoglalással -a járványhelyzeten kívül- megtekinthető a választott részleg.

Kérdés: Mit szükséges vinni a beköltözéskor?

Válasz: A Behozandó tárgyak listája elnevezésű dokumentumban minden ezzel kapcsolatos információt megtalál.

Kérdések és válaszok meglévő lakóink hozzátartozói részére

Kérdés: Mikor lehet látogatni?

Intézményeinkben előzetese bejelentkezés alapján van lehetőség látogatásra, amely azonban a járványhelyzet alatt nem lehetséges. Ezzel kapcsolatosan mindenkor aktuális információt Híreink menüpontban talál.

Kérdés: Csomagot lehet-e küldeni lakó részére?

Válasz: Igen, azonban kérjük, csak tartós élelmiszert, használati ill. ruházati cikket szíveskedjenek beküldeni. A nővér a csomag átvételét aláírásával ismeri el. A járványhelyzet alatt a csomagok 48 órás karanténkötelezettség után kerülnek átadásra lakóink részére.

Kérdés: Befizetéssel kapcsolatos kérdésem van (fizetési mód váltás, egyeztetés, csekk/számlamásolat kérés) hol jelezhetem?

Kérjük, a penzugy@aranybarka.hu címen tegye fel kérdését.

Kérdés: Számlával kapcsolatos észrevételem (reklamáció, panasz, eltérés) hol jelezhetem?

Kérjük, az adott intézmény vezetőjével vegye fel a kapcsolatot.

Kérdés: Megváltozott az elérhetőségem (lakcím, telefon, e-mail cím) mit tegyek?

Válasz: Az adatok változásait az intézményvezetők felé írásban kérjük bejelenteni.

Kérdés: Hogyan mondható fel az intézményi jogviszony?

Válasz: Az intézményi jogviszony kizárólag írásban, eredeti példányban az intézményvezetőhöz eljuttatva mondható fel, 60 napos felmondási idő mellett.

Kérdés: További kérdésem van, melyekre a fentiekben nem találtam választ.

Válasz: Kérjük, a Nyomtatványok között szereplő, adott intézményhez tartozó Elérhetőségi listában keresse meg az illetékes személyt. Kérjük, elsősorban e-mailben forduljanak kollégáinkhoz, mert a telefonon történő megkeresések az érdemi munkavégzés elől veszik el az időt. Köszönjük.

 

Beköltözéssel kapcsolatos információink.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az Intézménybe való beköltözés feltétele, hogy -legkésőbb a beköltözés napján- a szükséges nyomtatványok, igazolások rendelkezésre álljanak a szerződés létrejötte érdekében.

Az Intézménybe beköltözni -a rendkívüli helyzetek kivételével- csak hétfőtől-csütörtökig 08:00-12:00 között lehetséges.

A Nyomtatványok menüpontban található igazolásokon túl szükségesek még az alábbi -3 hónapnál nem régebbi- leletek: mellkasröntgen (tüdőszűrő), székletvizsgálat, és igazolás a háziorvostól, hogy közösségbe mehet.

Kérjük továbbá, hogy a legutolsó zárójelentéseket az egészségügyi intézményből (kórházból) szintén részünkre rendelkezésre bocsátani szíveskedjenek.

    

 

 

 

  

Előző Tovább  

 

  

 

  • Home
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Nyomtatványok
  • Programok
  • Galéria
  • Híreink
  • Kapcsolat